loading...
••●اندرويدون●••
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
توشیبا و معرفی Satellite Click؛ جداشونده ای با چیپ AMD Temash 1 1468 saeed9632452
عكس هاي لو رفته سامسونگ S IV 1 786 saeed9632452
عكسي كه دهنه همه رو آب ميندازه ! 1 864 saeed9632452
اسمتون رو با خط ميخي بنويسيد! 1 1000 saeed9632452
هر كي ميتونه عكس سه بعدي ببينه بياد تو؟ 1 2203 saeed9632452
ببينيد سبد كالا چيكار ميكنه. 1 982 saeed9632452
عكس جالب و ديدني از روستاي طرقرود(نطنز) 2 3834 mahdi34
اين مدل اش رو نديده بوديم ديگه ! 0 1006 androidoon210
اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga 0 1010 shahin55
NEC و نمایش اولترابوک فوق باریک LaVie X با ضخامت 12.8 میلیمتر 1 1070 shahin55
لنوو و معرفی Yoga 2 Pro با نمایشگر ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰، پردازنده Haswell و طراحی باریک تر 0 969 shahin55
مواد غذایی رژیمی مناسب افراد دیابتی 0 508 shahin55
رفقاي هميشه مشتي 0 482 androidoon210
جا هست منم بيام پيشتون ؟ 0 620 androidoon210
هيچ لذتي بالاتر از (...) نيست ! 0 600 mahi
ساده بگم! 0 567 mahi
اينو ببينيد خيلي خيلي ترسناكه. راستي نظر هم بدين لطفا 0 632 mahi
حروف متحرك 0 604 androidoon210
عاقبت كراكي ها (عكس) 0 893 androidoon210
انجمن آندرويدون افتتاح شد 0 544 androidoon210
Amir210 بازدید : 539 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (2)

Fleksy Keyboard – Happy Typing یک کیبورد با تکنولوژی های جدید می باشد که به شما این امکان را می دهد که به صورت شروع به تایپ کردن کنید. علاوه بر سرعت می توانید در تایپ های خود دقت بالایی را داشته باشید. این کیبورد که به تازگی ارائه شده است سعی کرده با استفاده از بهترین تکنولوژی ها در استفاده از دکمه ها جای خود را در بین بزرگترین کیبورد ها باز کند. دیدن هر آنچه تایپ می کنید، استفاده از تایپ دستی، قابلیت سفارشی سازه کیبورد و … از ویژگی های این کیبورد می باشد.



Amir210 بازدید : 422 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

با برنامه Smart IR Remote قادر خواهید بود از طریق گوشی همراه بر روی تلویزیون خود مدیریت داشته باشید. با استفاده از این برنامه می توانید دکمه های سفارشی بسازید و بوسیله آن بر روی تلویزیون های مختلف به طور کامل مدیریت داشته باشید. شما می توانید دستگاه های مختلف را با این برنامه به راحتی کنترل نمایید، به عنوان مثال می توانید صدای تلویزیون خود را کم یا زیاد نمایید و یا کانال های آن را با گوشی خود عوض کنید. این نرم افزار از قابلیت AIR GESTURES این گوشی استفاده می کند تا شما بتوانید بدون لمس کردن گوشی کانال ها را عوض کرده و یا صدا را کم و زیاد نمایید. اگر صدای تلویزیون زیاد باشد و شما تماس دریافتی داشته باشید این برنامه به طور خودکار صدا را کم و یا قطع می کند. نسخه های قبل این برنامه فقط برای گوشی Galaxy S4 طراحی شده بود که در نسخه های جدید، گوشی های HTC نیز پشتیبانی می شوند. گوشی هایی که قابلیت اجرای این برنامه را دارند Samsung Galaxy Tab , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note, HTC One و تمام گوشی هایی که بلاستر اینفرارد از گوش های سامسونگ و اچ تی سی را دارا هستند.
Amir210 بازدید : 425 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

زمانی که جهان به یک قهرمان جدید و کارکشته نیاز دارد ما Dadi vs Jellies را به شما معرفی می کنیم ! در این بازی بایستی تمام کوشش خود را به کار برده و از خانه و محل خود دفاع نمایید . سلاح خود را برداشته و مراحل بازی را تکمیل نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات ، گیم پلی جذاب ، وجود قدرت های یو پی اس و ارتقا سلاح ها اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن حالت بی پایان

بهبود عملکرد بازی


Amir210 بازدید : 358 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

با برنامه Deep sleep battery saver می توانید از باتری گوشی خود محافظت کنید. این برنامه در حالت WiFi شبکه ۳G را خاموش می کند، برنامه هایی که در حالت Background هستند را متوقف می کند، برنامه هایی مانند فیسبوک، گوگل سرویس و … که بدون کار فعال هستن را غیر فعال می کند، که همه این عملیات باعث صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش عمر آن می شود. این برنامه طوری طراحی شده است که بعد از کم شدن باتری گوشی به طور خودکار پروفایل شارژ بهینه فعال می شود، که در این صورت برنامه عملیاتی مانند کم کردن نور صفحه، روی سکوت قرار دادن گوشی، غیر فعال کردن اینترنت و… را انجام می دهد. همچنین برنامه هایی که باعث کم شدن شارژ باتری می شود توسط Deep Sleep Battery Saver Pro بسته می شوند، که توسط این روش به طور چشم گیری عمر باتری شما زیاد می شود. این برنامه دارای ۵ نوع پروفایل از پیش تعریف شده می باشد. همچنین شما نیز می توانید پروفایل هایی به سلیقه خود بسازید تا در شرایط مختلف بتوانید از آن استفاده کنید.
Amir210 بازدید : 390 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (1)

در بازی Lionheart Tactics انواع تاکتیک های نظامی خود را بکار ببندید تا سرزمین های از دست رفته را آزاد کنید. شیردل، شخصیت اصلی این بازی در تلاش است تا با مقابله تن به تن با همه انبوهی از دشمنان خود، آنها را از سرزمین بیرون براند. برای فتح سرزمین های جدید و نابودی دشمنان خود به نیروهای زیادی احتیاج دارید. با جمع کردن گروهی از قهرمانان و جنگجویان شجاع، پیشرویتان در نقشه سریع تر خواهد بود. قسمت های فتح شده و تحت کنترل خود را می توانید در نقشه ها مشاهده نمایید. قهرمانان موجود در بازی به ۱۶ نوع تقسیم می شوند که از ۳ نژاد متفاوت هستند. ۵۰ میدان نبرد و بیش از ۲۰۰ جنگ نیز در بازی انتظار شما را می کشند. ویژگی جالب توجه بازی Lionheart Tactics امکان بازی آنلاین است که در آن می توانید با دیگر رهبران قدرتمند منطقه خود مبارزه کنید.


Amir210 بازدید : 398 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (1)


Habit Browser یک مرورگر قدرتمند و پرسرعت است که برای کاربران اندروید طراحی وارایه شده است. این مرورگر را می توان ازنظر سرعت و امنیت با مرورگر کروم و فایرفاکس مقایسه کرد. شما به کمک این مرورگر می توانید صفحات وب را با سرعتی باورنکردنی مشاهده کنید و از گشت و گذار در صفحات وب لذت ببرید. همچنین این مرورگر بازی های فلش را که نیاز به جاوا اسکریپ دارند، به طور کامل پشتیبانی می کند. از ویژگی های این مرورگر می توان به امکان کپی کردن URL یا همان آدرس اینترنتی وب سایت ها با یک کلیک، امکان بازکردن صفحات وب و تب به صورت نامحدود، قابلیت بوکمارک کردن وب سایت های مورد علاقه، پشتیبانی کامل از جاوا اسکریپ و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید این مرورگر امکاناتی نظیر زوم دو حرکته، افزایش سرعت بارگذاری تصاویر وب سایت ها، پشتیبانی از Beam برای ارسال و دریافت فایل صفحات وب و اضافه شدن گزینه هایی برای افزایش عملکرد برنامه گنجانده شده است. اضافه شدن گزینه ای برای ذخیره سازی تب ها، اضافه شدن گزینه ای جهت محافظت از تب ها، اضافه شدن گزینه ای جهت قفل کردن تب ها، تغییر وضعیت نمایش علاقه مندی ها و … از ویژگی های این نسخه می باشد.

Amir210 بازدید : 385 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Jigty Jigsaw Puzzles پازل های سرگرم کننده ای را برای همه سنین در خود گنجانده است. همانند دیگر بازی های پازلی که تاکنون انجام می دادید، در این بازی نیز باید با قرار دادن تکه های پازل، تصاویر آنها را کامل کنید. این بازی دارای تصاویر گوناگون و بسیار زیبا با موضوعات متنوع و قطعه پازل هایی با شکل هایی منحصر به فرد و خاص می باشد. همچنین این بازی از رابط کاربری جذاب و آسانی برخوردار است و تمامی رده های سنی می توانند آن را بازی کنند. رابط کاربری نامبرده شما را قادر می سازد تا قطعات پازل را جدا کرده و در چهار جهت بچرخاید و به راحتی در جای خود قرار دهید. علاوه بر این به افکت های صوتی متناسب بازی Jigty Jigsaw Puzzles نیز می توان اشاره کرد.



Amir210 بازدید : 361 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)



با بازی House of 1000 Doors 2 پا به خانه ای اسرار آمیز خواهید گذاشت. مدت ها قبل اهالی این خانه جواهرات نفرین شده ای را وارد خانه کردند. با ورود این جواهرات، اهل خانه دچار نفرین نهفته در جواهرات شدند و همگی نابود شدند. حال کیت وارد این خانه شده است. او در پی اشیای خاصی است که می توانند نفرین این جواهرات را بشکنند و اوضاع را به حالت عادی باز گردانند. باید به دقت خانه را کاوش کنید تا معمای هوشمندانه این خانه هزار در را کشف کنید. بازی پیش روی شما یکی از بهترین بازی های معمایی در سبک خود است و می تواند مدتها فکر شما را به خود مشغول کند.



ویژگی های اصلی بازی House of 1000 Doors 2:
– دارا بودن ۱۰۰ مکان
– ۲۸ مینی گیم
– ۱۵ صحنه با اشیای پنهان
– انیمیشن های سه بعدی
– افکت های صوتی فوق العاده
– گرافیک تصویری عالی


Amir210 بازدید : 360 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)


WhatsApp Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجر های ارسال تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. به کمک این برنامه می توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیامک معمولی در سریعترین زمان ممکن ارسال کنید. این مسنجر هم اکنون دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر می باشد که یکی از پرسرعت ترین مسنجرهای عرضه شده است. برای استفاده از این مسنجر تنها کافی است پس از نصب و اجرا، در مخاطبین خود به دنبال کسانی که از این مسنجر استفاده می کنند رفته و آنهارا به لیست دوستان خود اضافه کنید. از ویژگی های این مسنجر می توان به چت کردن بصورت گروهی، قابلیت ارسال موقعیت جغرافیایی خود به طرف مقابل، داشتن شکلکهای متنوع و زیبا، امکان ارسال فایل های مختلف، ضبط صدا و ارسال سریع، قابلیت مسدودسازی مخاطب خاص، استفاده ناچیز از اینترنت و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

••●اندرويدون ●••

Amir210 بازدید : 224 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)


GLTools یک برنامه قدرتمند و محبوب برای بهینه سازی و افزایش گرافیک گوشی در اجرای برخی بازی ها و برنامه ها می باشد. این برنامه یک درایور OpenGL سفارشی است و سبب می شود عملکرد گرافیک که در اجرای برخی بازی ها کم است، افزایش یابد و بازی ها با فریم بیشتری اجرا شوند. از ویژگی های این برنامه می توان به تجزیه ۱۶ بیتی، نشان دادن فریم در برنامه ها و بازی ها، تغییر مشخصات Gpu و OpenGL به صورت جعلی، بهینه سازی کامل Shadering برای عملکرد بهتر، قابلیت تغییر رزولوشن و محیطی کاربرپسند اشاره کرد. این برنامه بر روی گوشی های HTC One X ،Nexus 7 2013 ،LG G2 تست شده است.


••●اندرويدون ●••


Amir210 بازدید : 249 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

FotoRus برنامه ای جالب برای ساخت انیمیشن های gif است. با این برنامه جالب شما می توانید عکس های با کیفیتی با را دوربین گوشی خود بگیرید و آن ها را ویرایش نمایید. سپس با کنار هم قرار دادن تصاویر مورد نظرتان انیمیشین های جالب و زیبایی به سلیقه خود بسازید. این برنامه به شما امکان می دهد تا به اینمیشن های خود جلوه های زیبایی اضافه نمایید. همچنین می توانید با در کنار هم قرار دادن عکس ها، مجموعه ای از تصاویر زیبا بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. رابط کاربری این برنامه کاربر پسند بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است.


Amir210 بازدید : 205 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

Benji Bananas نام یک بازی بسیار محبوب و سرگرم کننده است که در آن شما باید به میمون بامزه و بازیگوشی کمک کنید تا موزهای درون جنگل را جمع آوری کند. این بازی شامل مراحل جالب و مختلفی است که برای عبور از آنها باید تمامی موزهای جنگل را بدست بیاورید. موزها در جاهای گوناگونی هستند و برای رسیدن به آنها باید پرش های بلند و سریعی انجام بدهید و در بعضی مراحل از طناب های آویزان شده به درختان استفاده کنید. این بازی گرافیک بسیار زیبا و کارتونی دارد. در این ورژن مشکلات بازی رفع شده و سناریو های جدیدی به بازی اضافه شده است. در این ورژن موز شما نامحدود می باشد.
Amir210 بازدید : 284 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

بوسیله بازی بسیار جالب Sniper Shooter Free – Fun Game یک تک تیرانداز حرفه ای شوید. در این بازی شما بر بام ها و مکان های عمومی و باز قرار می گیرد و افراد مشخص شده را به ضرب تنها یک گلوله به قتل می رسانید. می توانید با تکان دادن گوشی و نشانه گیری دوربین را تنظیم کرده و با لمس صفحه نمایش شلیک کنید. این ورژن از بازی دارای گرافیکی ۳D و گیم پلی روان، بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است. همچنین شامل ۱۲ مرحله بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد. تیراندازی با این تفنگ آنقدرها هم راحت نیست و نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد، چرا که اگر در طول نشانه گیری لرزشی به دست شما وارد شود تیر شما به خطا خواهد رفت. شما در این بازی اهداف مختلفی دارید. و بازی به صورت نامحدود می باشد به این معنی که تا بتوانید می توانید به هدف خود تیراندازی کنید. باید سعی کنید در زمان کوتاه تمامی هدف ها را به خوبی نشانه گیری و به آنها شلیک کنید. همچنین این بازی مناسب برای تبلت ها و گوشی های هوشمند اندروید شما است. در این بازی به خوبی می توانید مهارت های خود را در ماموریت های EXTREME بیازمایید. از موارد و تغییرات اضافه شده این ورژن، پک کریسمس، ۵ ماموریت جدید حرفه ای، کمک به بابانوئل و رفع برخی از باگ های ورژن قبل می باشد.


Amir210 بازدید : 215 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

Principia یک بازی کاملا فکری است و هوش شما را به چالش می کشاند. شما باید به علم پایه فیزیک آگاهی داشته باشید تا بتوانید پل ها و ساختمان های بی عیب بسازید به همین دلیل در ورژن جدید از طناب های با ثبات تر استفاده شده است تا پل های مستحکم تری بسازید. ۱۵۰ نمونه ساختمان و پل و … در اختیار شما قرار داده می شود که برای ساختن آنها از ربات کمک می گیرید. در پایان هر بازی شما می توانید ساختمان ها و پل هایی را که ساخته اید مشاهده کنید. بازی به صورت سه بعدی است و کمپانی سازنده این بازی وعده ساخته شدن سطح های پیشرفته تری از این بازی را داده است. راهنمای بازی، ابزار های بیشتر برای ساختمان سازی و عیب یابی خودکار از ویژگی های دیگر این بازی می باشند. در ورژن جدید این بازی ۱۰ نوع نمونه ساختمان اضافه شده است. همچنین اشکالات ورژن قبلی رفع شده است و ۴۵ مرحله جدید پروژه ساختمان سازی از روی الگوهای نو به آن اضافه شده است . اما در ورژن ۱٫۳ به دلیل فرارسیدن سال جدید میلادی ویژگی های جدیدی مانند انجام سرعت و بزرگ نمایی اندازه ساختمان ها، مکان نما، گودال های بزرگ ماسه ای و چندین الگوی ساختمانی جدید به آن افزوده شده است.

تغییرات جدید :
اضافه شدن تم کریسمس
بهبود عملکرد
توصیف مناسب تمام اشیاء
دوربین اتوماتیک
منبع تغذیه حداکثر ولتاژ ۴۸V تا ۲ برابر


Amir210 بازدید : 182 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)


سال ها قبل در اوایل سال ۲۰۱۳، نفت های دوست داشتنی در قفس هایی شیشه ای که همه جا یافت می شد اسیر شده بودند و برای نجات گریه می کردند. تا اینکه یک روز یک قهرمان برای نجات آن ها آمد. در بازی جذاب Captain Oil کاپیتان نفت با سفینه زیبای خود آمده تا دیگر نفت ها را نجات دهد. Captain Oil یک بازی فکری و ماجرایی است که در آن بازیکنان باید زاویه مناسب را برای شلیک به قفس ها و نجات نفت ها پیدا کنند. اما این کار بدین آسانی هم نیست زیرا موانع بسیاری در مسیرتان قرار دارد. ۹۰ سطح بازی و ۳ دنیای گوناگون در دسترس است. نینجاهای شجاعی نیز برای کمک به شما در به پایان بردن مراحل آماده هستند.


Amir210 بازدید : 205 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Sonic Jump، می توانید با شخصیت سونیک بازی کنید و در محیطی جدید مراحل را طی کرده و به جنگ با دکتر Eggman بروید. این بازی شامل ۴۸ مرحله متفاوت می باشد. در هر مرحله تا جایی که می توانید پرش داشته باشید و برای این کار می توانید از سکوها استفاده کنید. از امکانات دیگر این بازی، انتخاب محیط های مختلف برای بازی می باشد. رفع اشکالات بازی و محیط های بیشتر برای بازی نیز از ویژگی های جدید این ورژن می باشد.
Amir210 بازدید : 215 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Airport City HD ساخت فرودگاه بر عهده شما گذاشته شده است. شما در مقام مالک فرودگاه باید تلاش کنید بهترین محیط را برای هواپیماها و مسافران فراهم کنید. شما باید با جذب نیروی کارآمد در بخش برج مراقبت و نیرو های پشتیبانی و امدادی، فرودگاه خود را به بهترین فرودگاه تبدیل کنید. در این بازی باید ساخت سوله و باند، ارسال هواپیما به گوشه کنار جهان و خرید انواع جدید هواپیما و واردات اقلام نادر از سرزمین های دور را به طور کامل تحت انحصار خود در بیاورید. در این ورژن پول شما نا محدود می باشد.


Amir210 بازدید : 228 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

CPU-Z کامل ترین برنامه در زمینه به دست آوردن اطلاعات کلی CPU می باشد که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. به کمک این برنامه می توانید به اطلاعات کامل CPU گوشی خود پی ببرید و از جیک و پوک آن سر در بیاورید. این برنامه چنان اطلاعات دقیقی در مورد ریزپردازنده های گوشیتان به دست میاورد که حتی خودتان هم باورتان نمی شود! در حقیقت تخصص و کارایی اصلی این برنامه به نوعی یک کالبدشکافی کامل CPU به شمار می رود. شما با این برنامه از تمامی قطعات استفاده شده در سیستم گوشی خود پی می برید و اطلاعاتی دقیقی از قبیل مارک پردازنده، تکنولوژی به کار رفته و… را به شما نمایش می دهد. از ویژگی های این برنامه می توان به نمایش تمامی اطلاعات به کار رفته در CPU گوشی و تبلت های اندروید، نمایش میزان سرعت CPU و محیطی ساده و کاربرپسند اشاره کرد.


Amir210 بازدید : 183 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

در بازی Mushroom Garden Deluxe شما در یک باغ بزرگ و زیبا قرار دارید که می خواهید به پرورش قارچ بپردازید و از این راه کسب درآمد کنید. هرچه تلاشتان برای پیشرفته تر کردن این مکان بیشتر باشد مشتریان بیشتری جذب می کنید و به شهرت می رسید. در این بازی سه مدال وجود دارد که شما ابتدا باید آن ها را بدست بیاورید تا بتوانید کتابخانه ای که در اختیارتان قرار داده می شود را توسعه دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که پیشرفت این کتابخانه بستگی به تعداد قارچ هایی که جمع آوری کرده اید دارد. از ویژگی های این بازی می توان به انیمیشن های بامزی، گیم پلی ساده و روان، موسیقی متن هیجان انگیز، محصولات متنوع برای کشت و پرورش قارچ، لوازمی برای تغییر دکوراسیون کتابخانه و جوایز ویژه اشاره کرد.


Amir210 بازدید : 191 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

Autodesk ForceEffect یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزار های ترسیم طرح های مهندسی به وسیله گوشی می باشد که توسط کمپانی معروف Autodesk برای کاربران اندروید طراحی و عرضه شده است. دیگر می توانید کاغذ و قلم را کنار گذاشته و طرح های ذهن خلاق خود را برروی گوشی هوشمند خود ترسیم کنید. به کمک این برنامه به شکل قابل توجهی سرعت ترسیم و طراحی شما بدون شک افزایش خواهد یافت، چرا که این برنامه با تعیین مقادیر ورودی شکل کاملی از آنچه که شئ شما در آینده خواهد بود را در کسری از ثانیه نمایش می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تطبیق واحد های محاسباتی با معیارهای جهانی(متر،کیلوگرم،لیتر…)، قابلیت زوم و مشاهده سازه از تمامی زوایا، ایجاد نسخه چاپی از پروژه مهندسی خود، انجام امور تکمیلی که دقیقا سازه شما را به یک ساختمان کامل تبدیل می کند مانند جوش کاری ها، کارگذاری لولا ها، اعمال وزن و رابط کاربری آسان اشاره کرد.


Amir210 بازدید : 199 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

با پوسته سیستمی ReBorn Donate CM10 CM11 محیط آرامش بخش سبز رنگی را در اندروید خود ایجاد نمایید. رنگ بندی بکار رفته در پوسته از سبز کم رنگ تا سبز پررنگ می باشد که پذیرای رابط کاربری اندروید به بهترین وجه ممکن خواهد بود. صفحه کلید، شماره گیر، آیکون های تنظیمات و رابط کشویی، آیکون های برنامه های سیستمی و پس زمینه هوم اسکرین، دارای رنگ و طرح سبز هستند. جهت نصب پوسته ReBorn Donate به یاد داشته باشید که به طور پیش فرض یکی از رام های تحت پشتیبانی را بر روی گوشی خود ( از قبل ) آماده داشته باشید.


Amir210 بازدید : 188 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
SuperBeam | WiFi Direct Share یک نرم افزار بسیار کاربردی و محبوب است که می توانید با استفاده از Wifi و NFC اقدام به اشتراک فایل با دستگاه های دیگر کنید. با کمک این برنامه تنها کافی است دو وسیله را از طریق NFC به هم جفت کرده و سپس اقدام به ارسال و یا دریافت فایل با سرعتی فوق العاده کنید. این برنامه یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزار های به اشتراک گذاری فایل از طریق NFC و Wifi می باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به انتقال فایل از طریق QR، دارا بودن تم های متنوع و محیطی ساده و کاربرپسند اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید این برنامه قابلیت های جدیدی از قبیل اتصال خودکار در صورت قطع و وصل وای فای، اضافه شدن زبان های جدیدی نظیر Chinese, Portuguese, Romanian, Slovak, Spanish, Turkish و رفع چند باگ اشاره کرد.

Amir210 بازدید : 200 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

یکی دیگر از مجموعه پوسته های dragon را با نصب NEXT dragon beige تجربه کنید. این پوسته ( همانطور که از نامش پیداست ) این بار با رنگ بندی بژ رابط کاربری اندروید را می آراید. توسط این پوسته می توانید محیطی با رنگ بندی بژ – مشکی را در اندروید خود ایجاد نمایید و تصویری از اژدهای چینی را در پس زمینه های هوم اسکرین مشاهده نمایید. بیش تر از ۳۰۰ آیکون گوناگون در پوسته موجود می باشند که انتظار منوهای اندروید شما را می کشند تا با ویژگی های جدید، آنها را بیارایند.

Amir210 بازدید : 184 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پوسته Mianogen CM 10.2 با کم ترین حجم ممکن می تواند رابط کاربری اندروید شما را کاملا مشکی نمایان سازد، بدون اینکه حجم سنگینی از حافظه توسط تم اشغال شود. از آنجایی که Mianogen یک پوسته سیستمی اندروید است، پس از نصب قسمت هایی از رابط کاربری مانند نوار اطلاع رسانی ( Notification )، پیمایش صفحات منوها، آیکون های جدید سیستمی ( که با تغییراتی اندک در آیکون های اصلی اندروید بوجود آمده اند )، پس زمینه های اصلی سیستم عامل و … تغییر ظاهر خواهند داد. جهت نصب دقت نمایید که صفحه نمایشی با قابلیت نمایش XHDPI و یا HDPI داشته باشید.


Amir210 بازدید : 174 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)


در بازی Mechs Warfare وارد دنیای روبات ها می شوید و به بزرگترین مزدور در دنیای بی رحم روبات ها تبدیل می شوید. این بازی به صورت آنلاین می باشد و موجودات و روبات هایی که می کشید دارای هدایت کننده های واقعی هستند و این موضوع به زیبا تر شدن بازی کمک زیادی کرده است. از تغییرات این ورژن می توان به مکان های جدید، رفع مشکلات، اسلحه های جدید، وصل شدن با اکانت فیسبوک و … اشاره کرد.

ویژگی ها:
- گرافیک خیره کننده و زنده
- کنترل آسان
- سلاح های مختلف
- دوئل برای چالش های ۲ نفره
- موسیقی متن زیبا

Amir210 بازدید : 186 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)


Field Trip بهترین و سریع ترین برنامه برای دریافت اطلاعات درمورد شهری خاص در سفر است که کاملترین بانک اطلاعاتی سفر برای اندروید می باشد. به کمک این برنامه می توانید هنگامی که به شهر مورد نظر خود سفر می کنید از تمامی اماکن تفریحی، اماکن مذهبی، مراکز خرید و.. با خبر شوید. اگر نگران پیدا کردن رستورانی خوب هستید می توانید این برنامه را فعال کرده و از نزدیکترین و محبوب ترین رستوران باخبر شوید. از ویژگی های این برنامه می توان به پشتیبانی از محتوای صوتی و تصویری، ارائه اطلاعات در مورد اماکن تفریحی، نمایش جاذبه های توریستی شهرها، اطلاعات مربوط به اماکن مذهبی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

Amir210 بازدید : 187 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)


Pocket BMX یک بازی دوچرخه سواری ۲ بعدی بسیار زیباست که در عین سادگی می تواند بسیار چالش برانگیز و البته زیبا باشد ؛ جایی که در آن برای پیروزی می بایست از تمامی ترفند هایی که به ذهن تان می رسد استفاده نمایید تا بتوان دوچرخه سوار را از خطراتی که برایش به وجود می آید ایمن نگاه دارید . جای هیچ گونه نگرانی برای یادگیری بازی نیست چرا که چند مرحله ابتدایی نقش آموزشی داشته و می تواند مهارت شما را در انجام این بازی بالا ببرد تا بتوانید همانند یک دوچرخه سوار حرفه ای رکاب بزنید . ۷ مکان مختلف و البته بیش از ۲۰ پارک متفاوت در این بازی وجود داشته که می توانید بیش از ۱۸ حرکت نمایشی که در دنیایی واقعی نیز وجود دارد را انجام دهید . گیم پلی آزادانه بازی به شما این امکان را می دهد تا هر چه قدر که خواسته باشید برانید بی آنکه انتهایی وجود داشته باشد .

Amir210 بازدید : 193 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)


Gooogle Next Launcher 3D نام یکی دیگر از مجموعه پوسته های نرم افزار لانچر Next است که می تواند رنگ های شادی را وارد اندرویدتان نماید. پوسته Gooogle در دو حالت دو بعدی و سه بعدی رابط کاربری را نمایش می دهد. چندین پس زمینه با رنگ های قرمز، آبی و بنفش در هم می آمیزند و در هوم اسکرین و در پس منو ها دیده می شوند. آیکون های بکار رفته نیز دارای رنگ های متنوعی می باشد که تعداد آنها برای تغییر آیکون های سیستمی و برخی از برنامه های نصبی کافی می باشد.

Amir210 بازدید : 212 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی Farming Simulator شما مانند یک روستایی در مزرعه خود زندگی خواهید کرد. در این روستا شما به کارهایی مانند دسته کردن یونجه، جمع آوری بذر گیاهان و کاشت آنان، هرس گیاهان، جمع آوری یونجه برای گاو و گوسفندانتان، رانندگی تراکتور و … مشغول می شوید. همه کارهایی که یک روستایی انجام می دهد تا جای ممکن در این بازی شبیه سازی شده است. شما می توانید این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید و رکوردهای خود و یا مزرعه خود را در فیسبوک به اشتراک و نمایش دوستانتان بگذارید. در این ورژن اشکالات جزئی ورژن قبلی بازی رفع شده است. در ورژن جدید این بازی قابلیت مولتی پلیر اضافه شده است و شما می توانید با دیگر دوستانتان به بازی بپردازید. در این ورژن از بازی شما دارای پول نامحدود هستید.


Amir210 بازدید : 199 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)
در بازی Brandnew Boy شما وارد دنیای غول ها، جادوگران و موجودات عجیب و غریب می شوید. این بازی مهیج تمامآ از جنگ و نبرد تشکیل شده است. با سلاح های مختلفی که دارید با دشمنانتان مبارزه کنید و آن ها را نابود کنید. توانایی های زیادی در اختیارتان گذاشته می شود، که به لطف گیم پلی بسیار خوب بازی، شما می توانید به راحتی از تمام آن ها استفاده کنید. بازی دارای شخصیت های بسیار زیادی است و شما توانایی این را دارید که هر یک را انتخاب کنید و آن را سفارشی سازی کنید و ارتقا دهید. بازی زیبای Brandnew Boy توانسته است جوایز زیادی را از منتقدان و جشنواره های معتبر دریافت کند. از ویژگی های این بازی می توان به حالت ۳D، ماجراجویی های نفس گیر، گرافیک فوق العاده و … اشاره کرد. در این ورژن پول شما بی نهایت می باشد.
Amir210 بازدید : 243 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

به تراژدی دو اژدها خوش آمدید ! Double Dragon Trilogy مجموعه ای از بازهای محبوب Double Dragon ، Double Dragon 2: The Revenge و Double Dragon 3: The Rosetta Stone می باشد که به صورت اختصاصی و بهینه سازی شده برای اسمارت فون های تحت اندروید ارایه شده است . اگر شما نیز از علاقه مندان این سری از بازی ها بوده اید بی شک گیم پیش رو می تواند نظر شما را به خود جلب نماید .

همه چیز از جایی شروع شد که بیلی و جیمی ، دو رزمی کار حرفه ای برای نجات نامزد برادر اول یعنی جیمی گام در مسیری گذاشتند بس خطرناک و این خود آغازی بود بر ماجراجویی های بسیاری که یکی پس از دیگری اتفاق افتاند . در این بازی می بایست از تمامی حرکاتی که یک رزمی کار استفاده می کند نظیر مشت و لگد زدن ، ضربه با آرنج و مجموعه ای از سلاح ها بهره جسته و هدف خود دست پیدا کنید . بازی در دو حالت داستانی و آرکید انجام می پذیرد که هر یک زیبایی های خاص خود را خواهند داشت .
Amir210 بازدید : 252 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)


با استفاده از برنامه Google Analytics می توانید به سرویس آنالیز گوگل متصل شوید. این برنامه به طور کامل برای گوشی و تبلت های اندرویدی بهینه سازی شده است. این نرم افزار امکان دسترسی به سرویس آنالیز گوگل و استفاده از امکانات آن را در در گوشی شما فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید آمار تکمیلی وب سایت خود را در هر مکان و هر زمان دریافت کنید. نرم افزار کمک می کند که از جدیدترین وقایع پروفایل آنالیز خود مطلع شوید و موارد مهم را مشاهده کنید. در صورت فعال بودن برنامه، تمامی تغییرات از طریق اطلاعیه ها به شما نمایش داده می شود.
Amir210 بازدید : 187 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
با استفاده از برنامه Runtastic Music می توانید موزیک های مورد علاقه خود را پخش کرده و از گوش دادن به آنها لذت ببرید. Runtastic نام یک شرکت توسعه دهنده برنامه برای گوشی های هوشمند اندروید است که تا کنون برنامه های زیادی را طراحی و منتشر کرده است. حال این شرکت توسعه دهنده یک موزیک پلیری جدید برای اندروید طراحی کرده است که علاوه بر رایگان بودن آن، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به بارگذلری کردن تمامی آهنگ ها، نمایش بر اساس پوشه و آلبوم ها، ساخت لیست پخش، هماهنگی کامل با با دیگر برنامه های Runtastic ( این شرکت برنامه ای برای تناسب اندام نیز ارائه داده است که با نصب این پلیر، می توانید در هنگام استفاده از حرکات ورزشی به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید )، ظاهر زیبا و متفاوت و … اشاره نمود.


Amir210 بازدید : 279 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)


لانچر Bar Launcher اپلیکیشن های شما را در حالت استاتوس بار نمایش می دهد . این لانچر این امکان را به شما می دهد تا اپلیکیشن های خود را از روی نوار وضعیت راه اندازی کرده و آن ها را اجرا نمایید . تنها نرم افزار هایی که نیاز دارید را بر روی قسمت پایینی نوار وضعیت تبلت خود قرار دهید . با استفاده از Bar Launcher قادر خواهید بود تا ۹ اپلیکیشن دلخواه خود را بر روی تبلت های ۷ اینچی و ۱۱ اپلیکیشن را بر روی تبلت های ۱۰ اینچی قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن اپلیکیشن ها در نوار وضعیت

انتخاب اپلیکیشن های دلخواه



تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات اپلیکیشن ها هنگام نمایش در صفحه

رفع برخی اشکالات جزئی
Amir210 بازدید : 229 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)


بازی Trigger Down Pro یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با تروریست ها مبارزه کنید . در شهرهای مختلف به کاوش پرداخته و دشمنان خود را از بین ببرید . اگر شما عاشق بازی های تیراندازی هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها ، به اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک و باز کردن دستاوردهای جدید اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود دستاوردهای متعدد

به چالش کشاندن دوستان

ارتقا سلاح های جدید

موسیقی متن اصلی
Amir210 بازدید : 245 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)


CM10.2 CM10.1 MotoBlur ، نام کامل پوسته ای شیک و زیبا است که با رنگ بندی های بخصوص خود ، پذیرای گوشی اندرویدی شما خواهد بود. پوسته سیستمی MotoBlur ، از دو رنگ مشکی و آبی روشن برای نمایش اجزای رابط کاربری استفاده می نماید. ترکیب فوق العاده این رنگ را می توانید در قسمت هایی مانند شماره گیر و صفحه کلید اندروید مشاهده نمایید. برای اجرای این پوسته می بایستی از دستگاه اندرویدی با صفحه نمایش مناسب استفاده نمایید. صفحه نمایش هایی با قابلیت نمایش رزولوشنی HDPI و XHDPI ، گزینه های ایده آل برای اجرا هستند.

Amir210 بازدید : 319 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


Angry Birds Star Wars II نام نسخه جدید یکی از مجموعه های بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین می باشد که به تازگی برای سیستم عامل محبوب اندروید منتشر شده است. این بازی براساس فیلم مشهور Star Wars ساخته شده است و در آن شما می توانید برای اولین بار علاوه بر رهبری تیم پرندگان خشمگین، در نقش خوک های کثیف نیز به بازی بپردازید. همچنین شما می توانید در نقش شخصیت های معروف جنگ ستارگان مانند Darth Vader نیز این بازی را انجام دهید. در این نسخه از بازی، بیش از ۳۰ شخصیت منحصر به فرد و متفاوت وجود دارد که هرکدام از آنها دارای ویژگی هایی خاص می باشد.

Amir210 بازدید : 220 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)


پوسته New Star Trek Next Launcher ، اندروید شما را با جلوه ای کاملا متفاوت و البته کمی پیچیده به نمایش خواهد گذاشت. تفاوت عمده در پس زمینه های پوسته است که با طرح های عجیب و غریبی از مدار ها ، طرح ها و نقشه های فضایی ، محیط رابط کاربری گوشی یا تبلت اندرویدی شما را دگرگون می سازد. پس از نصب تم در نگاه اول محیط رابط کاربری آن بسیار پیچیده و سر در گم کننده به نظر می رسد اما پس از مدت کوتاهی به آن عادت خواهید کرد. تعداد ۹ پس زمینه ، ۳۰ آیکون زیبا و ۵ پس زمینه رابط کشویی ، از جمله امکانات موجود در پوسته New Star Trek می باشد.

Amir210 بازدید : 407 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به سری بازی های فوتبالی اندروید هستید به هیچ وجه FIFA 14 را که یکی از برترین بازی های فوتبال دنیای اسمارت فون هاست از دست ندهید !

تجربه ای هیجان انگیز از هر پاس ، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید ؛ افزون بر این هر لحظه ای انجام این بازی را به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . فیفا ۱۴ شامل اکثر تیم ها ، لیگ ها و بازیکنان دنیای واقعی است هم اکنون انتظار شما را می کشند . بی شک خریداری لایسنس ۳۳ لیگ شامل تیم ها و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن ، این بازی را با کامل ترین گیم فوتبالی اندروید تبدیل نموده است .

با کسب درآمد در بازی از طریق نقل و انتفال بازیکنان در تیم فانتزی تان می توانید بر افزاش باشگاه خود افزوده و اقدام به جذب بازیکنان قدرتمند تر نمایید .

تعداد صفحات : 7

درباره ما
فروش ويژه انواع تابلو روان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین های وبگردی
  • عطاری کاشت مو
  • تاپ کرک topcrack
  • دارو گیاهی
  • فروشگاه هاردی | خرید اینترنتی
  • پاتوق دختر و پسر تهروني
  • بازدید وبلاگ خودتون رو افزایش بدید
  • سایت تفریحی عسل
  • linkchee لینک باکس پربازدید
  • در هم بر هم
  • بهترين سايت تفريحي
  • بيا ببين تا ضرر نكردي
  • سیپل
  • @@(رهسپاررررررررررررر)@@
  • ***تفریح کده ی آبشار***
  • پي سي موبايل
  • pran3 | پرنس
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود بازي هاي کم حجم
  • بهترین و جالب ترین مطالب
  • خرید شارژ ایرانسل و همراه اول
  • ❤ خنده بازار ❤
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • سایت تخصصی جوانان
  • جدید ترین یوزر نیم و پسورد نود 32
  • Free Doenload +New
  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥✿*ضـــد دخـــتـــر*✿♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  • .::. كشتي كج .::.
  • Android Home
  • ••●اندرويدون ●••
  • کتابخانه موبایل یاس
  • هر چي تو بخواي
  • بزرگترین وب تفریحی ورزشی ایرانیان
  • آلبومهای نایاب دهه 60 و 70
  • بهترين و بزرگترين سايت متنوع ايران
  • PMC | FILM
  • دانلود برنامه و بازی موبایل
  • ~ پیکس 2 پستر ~
  • Ooپت@ متoO
  • پرسپوليس نيوز
  • پایگاه ادیت و اضافات GTA
  • kaboos
  • خانه مجازی ایرانیان
  • عاشقانه هاس سعید و کیمیا
  • downloadkh
  • ايران قالب
  • بزرگ ترين پايگاه موزيك
  • ::: moozikdanlod :::
  • bia2mas
  • كندر دانلود
  • مهدي آنلاين
  • تفريح و سرگرمي
  • آنتي ماسون
  • پي سي صدا
  • آندرویدی 2
  • اندرويد
  • funny
  • نيكفا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما كدام سيستم عامل پيشرفته تر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 206
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 287
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,184
  • بازدید ماه : 9,301
  • بازدید سال : 62,414
  • بازدید کلی : 539,116
  • کدهای اختصاصی

    به این صفحه امتیاز دهید